توری پلیسه ای

در فصل بهار و اوایل پاییز که دمای هوا معتدل می‌باشد و برای مطبوع شدن فضای داخل منازل از وسایل گرمایش و سرمایش استفاده نمی‌شود، با باز گذاشتن درب‌ها و پنجره‌ها در ساعاتی از روز تهویه طبیعی هوا در محیط خانه صورت می‌پذیرد که بسیار دلپذیر می‌باشد. مشکلی که ما در این فصل‌ها با آن مواجه هستیم وجود حشرات آزاررسان مانند مگس و پشه است که با باز قرار دادن پنجره‌ها و درب‌ها این حشرات به داخل خانه راه پیدا می‌کنند. راهی که امروزه به عنوان بهترین و سالم‌ترین روش برای مبارزه با حشرات وجود دارد، پیشگیری از ورود حشرات به خانه‌ها با استفاده از نصب توری بر روی درب و پنجره‌ها می‌باشد که بهترین آن توری پلیسه است.

در پاسخ به سوال توری پلیسه چیست باید گفت که از جدیدترین انواع توری درب و پنجره دوجداره می‌باشد، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده و قابل استفاده در تمام نقاط آب و هوایی می‌باشد.

توری پلیسه پنجره upvc

با پنجره‌های upvc این امکان را داریم که نمای ساختمان را عملا بی عیب و نقص طراحی کنیم. به این معنی که این پنجره‌ها بدون هیچ موضوع اضافه‌ای در ظاهر و در نمای ساختمان قرار می‌گیرند. برای مثال توری پنجره upvc، اصلا به چشم نمی‌آید تا در ظاهر نمای ساختمان عیب و نقصی ایجاد کند. تمامی امکانات بی‌شمار این نوع پنجره‌ها مخفی است و از نمای بیرونی ساختمان هیچ نقصی ندارد.

توری پلیسه پنجره به صورت آکاردئونی در قابی کاملا هم رنگ این پنجره‌ها روی پنجره نصب می‌شود. توری در جداری حدود یک سانتی‌متر در کنار پنجره جمع می‌شود و در هنگامی که توری جمع شده هیچ وقت به چشم نمی‌آید. توری به صورت ریلی در کنار پنجره قرار می‌گیرد و هر وقت به آن احتیاج داشته باشید در ریلی بسیار روان بر روی پنجره شما کشیده و جمع می‌شود.